HADERSLEV AFD. 301
OMRÅDER
FORSIDEKONTAKTTRÆNING OG KONKURRENCEBLIV MEDLEMFORENINGSLIVET
VELKOMMEN TIL HADERSLEV POLITIHUNDEFORENING

Haderslev Politihundeforening blev grundlagt i 1934 af Hans Hybsmann, der fungerede som formand i 22 år. Han blev efterfulgt af sin søn Peter Hybsmann, der var formand i 12 år.

Haderslev har altid været en meget aktiv forening med deltagere ved DM næsten hvert år og har lavet mange opvisninger rundt ved byfester i landsdelen. Vi har et godt socialt klubliv ved den daglige træning og alle de andre aktiviteter, der er i løbet af året. Haderslev har i dag 33 medlemmer, både civile hundeførere og tjenestehundeførere (politiet).

Haderslev Politihundeforening er primært en konkurrenceforening, men har også plads til motionister, der ønsker en lydig hund i det daglige.
Det er vores helt klare mening at en trænet hund, næsten altid er en hund i harmoni med sig selv, da den får afløb for sin energi og instinkter på træningspladsen og ikke i hjemmet.

Dansk Politihundeforening er opdelt i 7 områder, hvor Haderslev ligger i område 3 sammen med afdelingerne Aabenraa, Horsens, Sønderborg, Tønder, Vejle og Vest Jylland.

Se vores Facebook side og følg os der. Du finder os enten ved at klikke her eller ved at søge på "Dansk politihundeforening Haderslev Afd. også for civile''

KONTAKT OS

Du er velkommen til at kontakte os!

Skriv os en besked her:

Skriv et 4-tal i feltet